Ziet er weer goed uit
Jensly
-
6 maanden geleden
Altijd weer de goede vriendelijke behandeling/service
John
-
7 maanden geleden
Top goed sfeer en een stuk vakmanschap
Blijf zo doorgaan 😉👍👍
Henry
-
7 maanden geleden
Piotr
-
7 maanden geleden
Goed snel en vriendelijk geholpen
Moniek
-
7 maanden geleden
Top Barber ! Zoals altijd gezellig en weten wat ze doen.
Patrick
-
8 maanden geleden
Altijd top 👍
Ton Eljero jordan
-
8 maanden geleden
Samir
-
8 maanden geleden
Latif
-
8 maanden geleden
Geen commentaar, altijd mooie coupe, Klantvriendelijk, sociaal, betrouwbaar.. denkt altijd met je mee.. mijn zoontje is zeer tevreden.
aiden
-
8 maanden geleden