5.0
gebaseerd op 349 reviews

Ziet er weer goed uit

Jensly - 6 maanden geleden

Altijd weer de goede vriendelijke behandeling/service

John - 7 maanden geleden

Top goed sfeer en een stuk vakmanschap

Blijf zo doorgaan 😉👍👍

Henry - 7 maanden geleden
Piotr - 7 maanden geleden

Goed snel en vriendelijk geholpen

Moniek - 7 maanden geleden

Top Barber ! Zoals altijd gezellig en weten wat ze doen.

Patrick - 8 maanden geleden

Altijd top 👍

Ton Eljero jordan - 8 maanden geleden
Samir - 8 maanden geleden
Latif - 8 maanden geleden

Geen commentaar, altijd mooie coupe, Klantvriendelijk, sociaal, betrouwbaar.. denkt altijd met je mee.. mijn zoontje is zeer tevreden.

aiden - 8 maanden geleden