Ik ben heel blij met mijn kapsel!
Jonah
-
5 maanden geleden
Ik ben hier al vaker geweest met mijn zoontje van 4 en altijd heel tevreden!
Jaxx
-
5 maanden geleden
Very good
Iven
-
5 maanden geleden
Stan
-
5 maanden geleden
Nog nooit mijn haren zo mooi geknipt zoals bij Farat. Ik blijf terug komen vanuit België naar Swalmen. Beste kapper!
Isabelle
-
6 maanden geleden
Zoontje was mooi geknipt, blijf hier vaker komen
Saskia
-
6 maanden geleden
Juiste tijd.Goed geknipt.Snel
Hai
-
6 maanden geleden
Beste Kapper van Roermond. Altijd vriendelijk personeel
Shimonay
-
6 maanden geleden
Is super goed en je kan alles goed plannen
Montassar
-
6 maanden geleden
Emine
-
6 maanden geleden