5.0
gebaseerd op 349 reviews

Ik ben heel blij met mijn kapsel!

Jonah - 5 maanden geleden

Ik ben hier al vaker geweest met mijn zoontje van 4 en altijd heel tevreden!

Jaxx - 5 maanden geleden

Very good

Iven - 5 maanden geleden
Stan - 5 maanden geleden

Nog nooit mijn haren zo mooi geknipt zoals bij Farat. Ik blijf terug komen vanuit België naar Swalmen. Beste kapper!

Isabelle - 6 maanden geleden

Zoontje was mooi geknipt, blijf hier vaker komen

Saskia - 6 maanden geleden

Juiste tijd.Goed geknipt.Snel

Hai - 6 maanden geleden

Beste Kapper van Roermond. Altijd vriendelijk personeel

Shimonay - 6 maanden geleden

Is super goed en je kan alles goed plannen

Montassar - 6 maanden geleden
Emine - 6 maanden geleden