5.0
gebaseerd op 349 reviews

Beste kapper, goeie service, nazorg en heel klantvriendelijk.

Yassine - 10 maanden geleden

Mooie zaak, complimenten!

Judith - 10 maanden geleden
Semi eren - 10 maanden geleden

Prima knipbeurt van Farat gekregen. Voor herhaling vatbaar.

Roel - 10 maanden geleden
Dave - 10 maanden geleden
Saheed - 10 maanden geleden

Ryan vindt de inrichting prachtig. Heerlijke stoelen zei hij. Vriendelijke kapper.

Ryan - 10 maanden geleden

geweldig nette persoon die mij vriendelijk en geweldig heeft geknipt ben blij met jullie kapperszaak en blijf zeker klant bij jullie gr Leo

Leo - 10 maanden geleden

De kids zijn tevreden en Ik ook .
Bedankt 🙏🏽

Jasper - 10 maanden geleden
Jeroen - 10 maanden geleden