Beste kapper, goeie service, nazorg en heel klantvriendelijk.
Yassine
-
10 maanden geleden
Mooie zaak, complimenten!
Judith
-
10 maanden geleden
Semi eren
-
10 maanden geleden
Prima knipbeurt van Farat gekregen. Voor herhaling vatbaar.
Roel
-
10 maanden geleden
Dave
-
10 maanden geleden
Saheed
-
10 maanden geleden
Ryan vindt de inrichting prachtig. Heerlijke stoelen zei hij. Vriendelijke kapper.
Ryan
-
10 maanden geleden
geweldig nette persoon die mij vriendelijk en geweldig heeft geknipt ben blij met jullie kapperszaak en blijf zeker klant bij jullie gr Leo
Leo
-
10 maanden geleden
De kids zijn tevreden en Ik ook .
Bedankt 🙏🏽
Jasper
-
10 maanden geleden
Jeroen
-
10 maanden geleden