5.0
gebaseerd op 349 reviews

Geweldig!!Yakub meest profesionele kapper in de stad.

Miso - 3 maanden geleden

Mijn zoon is snel en mooi geknipt.
Dit was de eerste keer dat we zijn geweest maar zullen de volgende keer weer komen.

Givano - 3 maanden geleden

Vriendelijk en goede service! Gaan super met kinderen om.

Aimee - 3 maanden geleden
Manuel - 4 maanden geleden

Altijd super tevreden. Goed met kinderen!

Sharon - 4 maanden geleden
Jawad - 4 maanden geleden
Britt - 4 maanden geleden
nikay - 4 maanden geleden

Super knipbeurt bij mijn zoon. Super kundig.

Coen - 4 maanden geleden

Gewoon goede service en kwaliteit wat je bij Nederlandse kappers/barber niet altijd kunt zeggen.

Harold - 4 maanden geleden