Geweldig!!Yakub meest profesionele kapper in de stad.
Miso
-
3 maanden geleden
Mijn zoon is snel en mooi geknipt.
Dit was de eerste keer dat we zijn geweest maar zullen de volgende keer weer komen.
Givano
-
3 maanden geleden
Vriendelijk en goede service! Gaan super met kinderen om.
Aimee
-
3 maanden geleden
Manuel
-
4 maanden geleden
Altijd super tevreden. Goed met kinderen!
Sharon
-
4 maanden geleden
Jawad
-
4 maanden geleden
Britt
-
4 maanden geleden
nikay
-
4 maanden geleden
Super knipbeurt bij mijn zoon. Super kundig.
Coen
-
4 maanden geleden
Gewoon goede service en kwaliteit wat je bij Nederlandse kappers/barber niet altijd kunt zeggen.
Harold
-
4 maanden geleden