Bedankt voor het scheren van mijn baard en de goede service.
Wendell
-
5 dagen geleden
Top kapper top service 👍🏻👍🏻
Zulkif
-
6 dagen geleden
ben zeer tevreden over mooie zaak netjes verzorgd personeel prachtige mensen heel vriendelijk eigenaar top vent ben klant vanaf de eerste dag wens jullie veel succes voor vde toekomst ik blijf zeker klant bij jullie grLeo Moonen
Leo
-
ongeveer 2 maanden geleden
Schoon en goed
Ali
-
2 maanden geleden
Top zoals altijd al 15 jaar komen we met mijn 2 zonen
Altijd top en vriendelijk
Yunes
-
3 maanden geleden
Top !
Hans
-
3 maanden geleden
Goed en zorgvuldig geknipt en tevens de oren gewaxt. Mooie kapperszaak.
rob
-
3 maanden geleden
Super barbier!!!!
Paul
-
3 maanden geleden
ALTIJD VRIENDELIJK EN OP AFSPRAAK GOED GEKNIPT EN GESCHOREN TOPPIE
Leon
-
3 maanden geleden
Abdulkerim
-
3 maanden geleden