5.0
gebaseerd op 349 reviews

Bedankt voor het scheren van mijn baard en de goede service.

Wendell - 5 dagen geleden

Top kapper top service 👍🏻👍🏻

Zulkif - 6 dagen geleden

ben zeer tevreden over mooie zaak netjes verzorgd personeel prachtige mensen heel vriendelijk eigenaar top vent ben klant vanaf de eerste dag wens jullie veel succes voor vde toekomst ik blijf zeker klant bij jullie grLeo Moonen

Leo - ongeveer 2 maanden geleden

Schoon en goed

Ali - 2 maanden geleden

Top zoals altijd al 15 jaar komen we met mijn 2 zonen
Altijd top en vriendelijk

Yunes - 3 maanden geleden

Top !

Hans - 3 maanden geleden

Goed en zorgvuldig geknipt en tevens de oren gewaxt. Mooie kapperszaak.

rob - 3 maanden geleden

Super barbier!!!!

Paul - 3 maanden geleden

ALTIJD VRIENDELIJK EN OP AFSPRAAK GOED GEKNIPT EN GESCHOREN TOPPIE

Leon - 3 maanden geleden
Abdulkerim - 3 maanden geleden