Mijn haar is goed gemaakt en de medewerkers waren ook vriendelijk
Jari
-
4 maanden geleden
Bjorn
-
4 maanden geleden
Altijd goed en vriendelijk
Jos
-
4 maanden geleden
Netjes op afspraak
Lou
-
4 maanden geleden
Kelvin
-
4 maanden geleden
Top, altijd gezellig. Beste mannen kapper in Roermond/Swalmen
Helder + Lino
-
4 maanden geleden
Paul
-
5 maanden geleden
Vandaag voor het eerst bij Ya'coupe geweest voor haren en baard.Heel goede ervaring en goed geknipt. Ga zeker terug bij Ya'coupe.
Sönke
-
5 maanden geleden
Neil
-
5 maanden geleden
Super nette zaak goed geknipt, lange tijd sinds ik een goede kapper heb gevonden.
Ray
-
5 maanden geleden