5.0
gebaseerd op 349 reviews

Fijne professionele kapper met een mooi ingerichte salon.

rob - 9 maanden geleden

Top top top heel mooi geknipt super blij 😊

Deon - 9 maanden geleden

Altijd tevreden. Personeel heel vriendelijk en kunnen goed knippen.

Malik - 9 maanden geleden
Nikolaos - 9 maanden geleden
Kadost - 10 maanden geleden

Beste kapper in Roermond (Swalmen) en omstreken. Nemen hun tijd en raffelen het niet af zoals de meeste wel doen. Vandaag met 2 personen geweest, en we waren bijna 2 uur verder. Klasse! Ga zo door!

Roy - 10 maanden geleden

Very professional and good at what he does too.
I mispronounced the barber's name,but thanks to his kindness,he took no offense and did the job very well. I appreciate the understanding shown to a foreigner. Thankyou!!

Vikram - 10 maanden geleden
Krisztian - 10 maanden geleden

Leuk

Jawad - 10 maanden geleden

Altijd fijn en vriendelijk geholpen 👍 toppie

Leon - 10 maanden geleden