5.0
gebaseerd op 349 reviews

Heel klant vriendelijk

Linda - meer dan een jaar geleden

gastvrij en vriendelijk en zoals altijd weer top geknipt

Jorrit - meer dan een jaar geleden

dik tevreden ik word vaste klant bij jullie en gefeliciteerd met u prachtige salon gr Leo

Leo - meer dan een jaar geleden
Dovani - meer dan een jaar geleden

Ze deden goed hun werk

Tim - meer dan een jaar geleden

Vriendelijk en professioneel personeel!

Malik - meer dan een jaar geleden
Levi - meer dan een jaar geleden
Abdulkerim - meer dan een jaar geleden

De eigenaar een top mens , zelf knipt hij perfect weet wat hij moet doen zonder het te zeggen.
Echt een aanrader voor iedereen !
♥️

Engin - meer dan een jaar geleden

Zoon was bang voor de kapper, maar vond het heel fijn en is heel blij met zijn haar nu. Precies gedaan wat we vroegen, en heel aardig. Zoon wil alleen nog maar naar hier om te knippen.

Dio - meer dan een jaar geleden