Yvonne
-
meer dan een jaar geleden
Voor kindjes een top kapper! Lief,behulpzaam en rustig! Tot snel
Liyam
-
meer dan een jaar geleden
Ik knip al 15 jaar bij Yakub. Denkt mee, altijd goeie zin en begrijpt wat je wil. De prijs is ook niks van te zeggen. Kortom: Super kapper.
vinnie
-
meer dan een jaar geleden
Goed geknipt en netjes
Anouar
-
meer dan een jaar geleden
Daniel Florin
-
meer dan een jaar geleden
Wadie
-
meer dan een jaar geleden
Beste kapper van Roermond zonder teveel uitleg knip hij me precies zoals ik in gedachten had. 👌❤️
Dennis
-
meer dan een jaar geleden
Momodoulamin
-
meer dan een jaar geleden
Bij Yacoupe zit je altijd goed
Devon
-
meer dan een jaar geleden
Heeft me goed opgezet
Daan
-
meer dan een jaar geleden