5.0
gebaseerd op 349 reviews

Hele mooie kapperszaak met vriendelijk en kundig personeel!

Kylan - meer dan een jaar geleden

Super netjes geknipt dankjewel

Kevin - meer dan een jaar geleden
Gillian - meer dan een jaar geleden

Super kapper.
Klantvriendelijk.
Mooie zaak.

Jos - meer dan een jaar geleden

Top Barbershop. Met oog voor detail. Ga zo door

Jeroen - meer dan een jaar geleden

very nice very fast . I recommend

Izabela - meer dan een jaar geleden
Bohdy - meer dan een jaar geleden
Dean - meer dan een jaar geleden

Heel gezellig gesprek mooie resultaat

Saban - meer dan een jaar geleden

Zeer aardige mensen, kom er zeker terug. Mooi bedrijf👍🏼

Milan - meer dan een jaar geleden