Ik ben zeer tevreden. Mijn zoontje gaat met veel plezier naar Yakub. Hij neemt alle tijd voor je en stemt goed af met de verwachtingen die je hebt. Absoluut een aanrader!
Roel
-
meer dan een jaar geleden
Volgens afspraak, keurig de haren en baard verzorgd.
Leon
-
meer dan een jaar geleden
Heel vriendelijk en klant gericht. Er wordt echt gevraagd wat je wil en ook geluisterd naar wat je zegt. Het knippen wordt echt top gedaan. Een echte aanrader!
Eschwin
-
meer dan een jaar geleden
Erg goed geknipt met fijne uitleg
Ruben
-
meer dan een jaar geleden
Krisztian
-
meer dan een jaar geleden
Dustin
-
meer dan een jaar geleden
Top Barber, altijd mooi kapsel en happy tevrede kind !
aiden
-
meer dan een jaar geleden
Ian
-
meer dan een jaar geleden
Geweldige vakman / herenkapper, een echte aanrader! 👍👍👍
Helmoed
-
meer dan een jaar geleden
Paul
-
meer dan een jaar geleden