5.0
gebaseerd op 349 reviews

Ik ben zeer tevreden. Mijn zoontje gaat met veel plezier naar Yakub. Hij neemt alle tijd voor je en stemt goed af met de verwachtingen die je hebt. Absoluut een aanrader!

Roel - meer dan een jaar geleden

Volgens afspraak, keurig de haren en baard verzorgd.

Leon - meer dan een jaar geleden

Heel vriendelijk en klant gericht. Er wordt echt gevraagd wat je wil en ook geluisterd naar wat je zegt. Het knippen wordt echt top gedaan. Een echte aanrader!

Eschwin - meer dan een jaar geleden

Erg goed geknipt met fijne uitleg

Ruben - meer dan een jaar geleden
Krisztian - meer dan een jaar geleden
Dustin - meer dan een jaar geleden

Top Barber, altijd mooi kapsel en happy tevrede kind !

aiden - meer dan een jaar geleden
Ian - meer dan een jaar geleden

Geweldige vakman / herenkapper, een echte aanrader! 👍👍👍

Helmoed - meer dan een jaar geleden
Paul - meer dan een jaar geleden