Haircut looks great I will be coming back soon
Mantas
-
meer dan een jaar geleden
Was snel en goedkoop voor de kwaliteit dat wordt geleverd. En minimaal tot geen losse haren in mijn kleding en haar.
Sam
-
meer dan een jaar geleden
Yunes
-
meer dan een jaar geleden
Je word er super geholpen en perfect geknipt natuurlijk 👌🏾
Roy
-
meer dan een jaar geleden
Bjorn
-
meer dan een jaar geleden
michael
-
meer dan een jaar geleden
Goeie kappers en erg vriendelijk me zoontje was erg tevreden over zijn kapsel
cj
-
meer dan een jaar geleden
Super vriendelijk te woord gestaan door Yakub en ook nog perfect geknipt!
Jorn
-
meer dan een jaar geleden
Perfect zoals altijd!
Aileen
-
meer dan een jaar geleden
Top service heel goed geholpen
Kay
-
meer dan een jaar geleden