5.0
gebaseerd op 349 reviews
Albert - meer dan een jaar geleden

Top👌🏻

Alyona - meer dan een jaar geleden

Super tevreden, leuk kapsel geknipt bij mijn zoon

Anja - meer dan een jaar geleden

Super goed behandeld. Mooi, ingerichte salon.

rob - meer dan een jaar geleden
Geert - meer dan een jaar geleden

Grate service and friendly guys . Will recommend people to go to them .I will keep on going there

Sagaren - meer dan een jaar geleden

Goed geknipt en hele aardige mensen

Maroun - meer dan een jaar geleden

Nieuwe zaak ziet er echt super uit!!!

Tom - meer dan een jaar geleden
Bryce - meer dan een jaar geleden

Altijd goed geknipt en goed behandelen

Brandon - meer dan een jaar geleden