5.0
gebaseerd op 349 reviews

Alles is zoals altijd optijd en perfect gegaan bedankt en tot de volgende keer gr

Engin - 11 maanden geleden
Kelvin - 11 maanden geleden
Sten - 12 maanden geleden
Blade - 12 maanden geleden
Jbilo - ongeveer een jaar geleden
Michael - ongeveer een jaar geleden
Jeannot - ongeveer een jaar geleden
Fikret - ongeveer een jaar geleden
Marwan - ongeveer een jaar geleden

Prima! Snel geholpen en er werd de tijd genomen om perfect te knippen , ik kom zeker terug

Frank - ongeveer een jaar geleden