5.0
gebaseerd op 349 reviews
Regilio - meer dan 2 jaar geleden

Echt top ervaring! Ik zou het iedereen aanraden!

Armel - meer dan 2 jaar geleden

I had a really great haircut for me and my 4 year son.
The appointment was right on time, everything looked clean and prices really good.
I will definitely come back another time.
Thank you

Eduard - meer dan 2 jaar geleden

Mooi geknipt!

Gani - meer dan 2 jaar geleden
giovanni - meer dan 2 jaar geleden
Ozan - meer dan 2 jaar geleden
Chaib - meer dan 2 jaar geleden

Wat denk je dat ik zoek?
Een verse coupe van yacoupe!!!

John - meer dan 2 jaar geleden

Erg goede kapperszaak en netjes geknipt! Kan iedereen aanraden hier te komen.

Yorick - meer dan 2 jaar geleden
Dean - meer dan 2 jaar geleden