Regilio
-
meer dan 2 jaar geleden
Echt top ervaring! Ik zou het iedereen aanraden!
Armel
-
meer dan 2 jaar geleden
I had a really great haircut for me and my 4 year son.
The appointment was right on time, everything looked clean and prices really good.
I will definitely come back another time.
Thank you
Eduard
-
meer dan 2 jaar geleden
Mooi geknipt!
Gani
-
meer dan 2 jaar geleden
giovanni
-
meer dan 2 jaar geleden
Ozan
-
meer dan 2 jaar geleden
Chaib
-
meer dan 2 jaar geleden
Wat denk je dat ik zoek?
Een verse coupe van yacoupe!!!
John
-
meer dan 2 jaar geleden
Erg goede kapperszaak en netjes geknipt! Kan iedereen aanraden hier te komen.
Yorick
-
meer dan 2 jaar geleden
Dean
-
meer dan 2 jaar geleden