5.0
gebaseerd op 349 reviews

Top kappers, top service, vriendelijk

Anouar - ongeveer 2 jaar geleden

Topservice

Bilal - ongeveer 2 jaar geleden
Hanifi - ongeveer 2 jaar geleden

Heel mooi geknipt. Zoals altijd heel tevreden. 10/10.

Ishaaq - ongeveer 2 jaar geleden

Top en top en nog eens Top 🫶🏻

Appi - ongeveer 2 jaar geleden

Goeie klanten service netjes geknipt

Youssef - ongeveer 2 jaar geleden
Hamza - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd top

Ton Eljero jordan - ongeveer 2 jaar geleden

Heel tevreden

Joseph - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd een vriendelijk woord
En een goede coupe

Zie weer uit tot de volgende knip

Henry - ongeveer 2 jaar geleden